أسيرة مصاص دماء بقلم نور \كاملة

بواسطة: كُتاب بيت العز - آخر تحديث: 5 نوفمبر 2023
أسيرة مصاص دماء بقلم نور \كاملة



البارت 4 بعنوان #اكرهكواتعاملمعك

يدخل غرفتها ليجد ما يخلع قلبه ليجعله يتحول بدون انذار بسرعه البرق يجد زجاج غرفتها مكسور وهى ليست موجوده بالغرفه يركض بسرعتها لمكانها فهو يشعر أينما تكون ….

تشعر بشخص يسحبها ويمسكها من معصمها ويمشى بها وهى خلفه وسط الظلام ولم تراه وجهه من ظلام الليل وهذا افضل لها من ان تراه وجهه وتعلم بانه مصاص دماء وملامح وجهه مخيفه ودماء تسيل من فمه تمشى غصب عنها وهى تبكى خوفا من ذلك الشخص ولاول مرة تريده ان ياتى لها ويأخذها من ذلك الشخص الذى يغرس اظافره فى معصمها تقف فجاءة نتيجه وقوفه تنظر للامام وتراه جسده من الظلام يقف امامه ولم ترى ملامحه ليتركها مصاص الدماء بقوة ويدفعها لتصدم راسها بالشجرة وتسقط مغمى عليها ليغضب مالك بقوة وبدون انذار ينقض على مصاص الدماء ويبدا العراك بيهم ويدخل مالك يديه وسط صدره ويخرج قلبه من صدره ويرمي به على الارض وينتصر عليه مالك لان اصلى يتركه ويذهب لجسدها يحملها برقه وقد عادت ملامحه لطبيعيتها ويعود للقصر يضعها فى سريره ويرى علامه اظافر مصاص الدماء على معصمها يدويها لها ويعقمها


فى قصر كبير مقر مملكه يجلس والد مالك غاضب من ابنه

والد مالك : شايفه ابنك

والدة مالك : انت مش طردته من القصر بتراقبه ليه بقا

والد مالك : عشان ابنك غبى بيثق فالبشر

والدة مالك: ابنى مسالم مش شرير زيك فطبيعى انه يكون كده بيحب الناس

والد مالك: الناس اللى احنا عايشين على دمهم

والده مالك: هو عايش على دم الحيوانات لانه مبيقتلش والدليل انه ممصش دم الاستاذ اللى بعته له وخلع قلبه

والد مالك: بس مص دم البت دى

والدة مالك: وانت عرفت منين

والد مالك: مادام قدر يوصلها يبقى مص دمها عشان كده بيحس بيها وعارف هى فين

والده مالك : يمكن غصب عنه

والد مالك : معتقدش المصيبه لو ابنك حبها دى بشريه مش مصاصه دماء

والده مالك : سيبه فحاله مادام انتى اللى نفيته وطردته من المملكه

والد مالك: هنشوف هيحصل ايه والزمن هيودى ابنك على فين


تحلم نور بما حدث وبكاءها لتستقيظ مفزوعه وهى تصرخ يدخل لها ليرى ماذا يحدث لتركض له وتدفن راسها فصدره وتلف يديها حول خصره بشدة وكأنها تريد ان تدخل بداخل جسده وتبكى بقوة يبتسم لذلك ويضع يديه فوق راسها يمسح على شعرها ليهدهاويطرد خوفها تظل تبكى بقوة وتغضب اكثر فهو سبب كل ذلك تدفعه بقوة بعيد عنها وهى تبكى

نور ببكاء شديد: انت السبب فاللى انا فى ده صعبانه عليكى اوووى انت السبب انا بكرهك بكرهك وهفضل اكرهك طول حياتى

مالك بغضب منها: اسكتى

نور: مش هسكت انا بكرهك مبحبكش انت شيطان

يقترب ويمسكها من معصمها للتتألم بقوة منه وهو يضغط على جرحها

نور بوجع: ااااه سيبنى كده ااااااه انت بتوجعنى كده

يدفعها بغضب ويخرج قبل ان يرى جسدها يصدم بالسرير بالاخص مكان قلبها لتضع يديها بالم على قلبها وهى تتالم

يمشى فالممر بغضب منها وتسود عيونه ويقف فجاءة حين يشعر بألم فى قلبه يرفع يديه ليضعها على قلبه كما تفعل هى فقد شعر بألمها فقط
يظل واقف فالممر ويضع يديه على قلبه
تجلس على الارض وتمسك قلبها من الوجع وهى تبكى بقوة تقف امام المرايه وتبعد ملابسها وتجد مكان الضربه ازرق تبكى وتجلس على السرير تفكر فيما يحدث معاها وكيف ستخرج من هنا ويرحل عن حياتها تخرج من غرفتها وتنزل تبحث عنه ولم تجده تصعد لغرفته وتدق الباب ليفتح لها وهو يرتدى بنطلون فقط وبدون تيشرت وتظهر عضلات بطنه البارزه لتخجل منه وتعطيه ظهرها

نور: انا عايزة اخرج ممكن

مالك باستغراب : ليه وفين

نور: عايزة حاجات ولا انا هقضى عمرى كله هنا بالبيجامه دى انا بقالى 10 مستحمتش بسببك

مالك : طيب شوفى عايزة ايه وانا هجيبه

نور : عايزة هدوم هتجبلها ازاى هتقيس انت

مالك : امال هتخرجى بالبيجامه

نور : طيب روح هاتلى اى طقم عشان راحتى معفنه

مالك : حاضر

تتركه وترحل وهى تتعامل معاه بغضب غصب عنها
يرتدى ملابسه ويخرج ويغلق القصر بأكمله عليها يعتقد بانها ستهرب ويذهب ليشترى لها اغراض كثير
تدخل الحمام لتأخذ دوش وتجد المياة مقطوعه فحمامها تدخل حمامه وتاخذ دوش وتلف جسدها بالمنشفه وتخرج تتجول فغرفته وترتدى قميص من ملابسه طويل وواسع جدا عليها يصل لنص فخدها وتترك شعرها مبلل دون ان تسرحه وترى البوم صور له تجلس تتفرج عليه وتشاهد صوره وهو صغير ويلعب ولم تجد اى صورة له مع والده او والدته او اى صديق جميع صوره وحيد بها تتعب وتنام على سرير وبحضنها البوم صوره
يشترى لها اغراض كثير ملابس والعاب ولاب وفون لها ويعود للقصر سعيد فهذا اول طلب لها منه ينادى عليها ولم تجيب يعتقد بانها هربت يدخل جميع الغرف يبحث عنها ولم يجدها ولكن شعوره يخبره بانها هنا يدخل غرفتها يجدها تنام على السرير وهى ترتدى قميصه الابيض وشعرها مبلل بجانبها ويرى البوم صوره فحضنها يبتسم عليها وقبل ان يخرج يسقط منه شنطه لتصدر صوت وتفتح عيونها وتراه تفزع وتقف من على السرير ليسقط الالبوم على الارض وتخرج منه صور وليسير الخوف فجسدها منه تنزل لتجمع الصور ياتى ويجمعهم معاه وهو ينظر لها تسمع صوت بالخارج لتتذكر ما حدث لها وتمسك فذراعيه بقوة وتلتصق بيه ……….

يتبع …….

1-رايكم فالبارت ؟؟
2-تقيمونى بكان من عشرة؟؟
3-جزء عجبكم ؟؟
4-جزء مؤثر؟؟
5-توقعاتكم ؟؟




32288 مشاهدة