أسيرة مصاص دماء بقلم نور \كاملة

بواسطة: كُتاب بيت العز - آخر تحديث: 20 أغسطس 2024
أسيرة مصاص دماء بقلم نور \كاملة

البارت 5 بعنوان #محاولة_هروب

تسمع صوت بالخارج لتتذكر ما حدث لها وتمسك فذراعيه بقوة وتلتصق بيه .

مالك بحنان : متخافيش مش حرامى

تتركه يديه بغضب : انت بتهزر

مالك : ههههه تعالى بس شوفى انا جبتلك ايه

نور: ليه محسسنى انك بتعامل بنتك وبعدين مش لما اعرف صوت ايه برا يمكن حد تانى عايز يخطفنى

مالك : متخافيش معاكى راجل

نور : هو انت لو راجل كنت خطفتنى

مالك بجديه: بردو

نور ببرود : جبتلى هدوم ولا لا عشان قرفانه من القميص ده

مالك بنفاذ صبر : جبتلك يانور تعالى شوفيها

تخرج خلفه وتنزل للاسفل تتفحص الشنط وتجد ملابس نوم بيجامات واطقام خروجه واحذيه وبوكس كبير تفتحه وتجد شنطه مكعبات والوان واسكتشات رسم واكياس بلالين

نور: ايه ده

مالك: حاجه تسليكى

نور بقرف : شكر

وتجد شنطه هديه لونها اسود وعليها قلوب حمرة

نور : دى ليا

مالك: اه

تفتح وتجد فستان اسود بيلمع قصير وبدون اكمام ومعه شال اسود فرو

مالك : ده هديه منى يارب تعجبك

نور: حلو بس شكله غالى

مالك برومانسيه: مفيش حاجه تغلى عليك لو طلبتى النجوم هجبهالك

نور: انا مش عايزة حاجه منك غير انك تروحنى

مالك : تانى بردو

وقبل ان ترد عليه تسمع صوت كلب ينبح خلفها ليقف جسدها ثابت فى صدمه وتفتح عيونها على اخرهم ويسير الخوف فى جسدها تخاف ان تنظر خلفها ليصدر الكلب صوته مرة اخرى لينتفض جسدها وتركض له تتعلق فرقبته وتلف يديها بشده فعنقه وتلف قدميها حول خصره وراسها على كتفه

نور فى اذنه : اجرى اجرى بسرعه

يضحك مالك بقوة بصوت عليها : مالك انت بتخافى منهم

نور : جدا مرة كلب عضنى خد 21حقنه

مالك: ههههه طيب خلاص همشى انا جبته تلعبى بيه

نور بغضب: انت اللى جبته استن عليا لما انزل

مالك : تنزلى منين من رقبتى

نور: اسكت وروح مشيه من هنا

مالك: هروح وانتى معايا

تصرخ فى اذنه بقوة: لااااااااا

مالك بألم : فودنى يابت

ينزلها على الاريكه تقف فوق ويذهب ليدخل الكلب قفصه ويعود لها
يجدها تقف فوق الاريكه بخوف وتنظر على باب القصر

نور : مشى

مالك : اه

نور بعصبيه : انت ازاى يابتاع انت تجبلى كلب انت عايز تموتنى

مالك: لا طبعا انا مكنتش اعرف

نور: اول واخر مرة

تصعد السلم

مالك : انا غلطان انى جبتلها حاجه

ويمسك الشنط وقبل ان يتحرك يجدها تنزل على السلم وتاخذ منه الشنط

نور : مش دول بتوعى بردو ولا انت هتاخذ ليك

مالك : لا ليكى

نور: طب عن اذنك

تصعد بالشنط وتنزل تاخذ بوكس الالعاب وتصعد به وتغلق الغرفه عليها

يجلس هو على الاريكه يحاول ان يفكر فشي يجعلها تحبه
يفكر بانها تريد الخروج يصعد لغرفتها ويدخل دون ان يدق الباب ويجدها تجلس على سريرها تلعب بالمكعبات

نور : انت ازاى تدخل كده محدش علمك تخبط قبل متدخل

مالك: انا عارف انك مضايقه منى بس انا هصالحك

نور : ومين قالك انى عايزة اصالحك ولا حتى اتعامل معاك اطلع برا

مالك: اسمعى بس ده مفاجاة هتعجبك

تقف نور وتمسك يديه وتسحبه للخارج وتغلق الباب ولكن تفتحه مرة اخر عندما تسمع صوته وما قاله

مالك : انا عايز اخرجك

تفتح نور الباب له وتبتسم

نور : هتروحنى

يقترب ويمسك خديها بيديه: انا قولت اخرجك مش اروحك

نور: اووووف طيب امتى

مالك: وقت متحبى

نور: بكرة

مالك: ماشى

تغلق الباب بوجهه ينظر بصدمه فهو يفعل لها ماتحب او لا يفعل تعامله بسوء ولم تلاحظ انها تجرح قلبه العاشق لها…..


تدخل جنات على شادى وندى وتجدهم يتحدثوا عن مواقف كانت نور معاهم فيها

جنات : هو حتى بعد ماالهانم سافرت مفيش غير سيرتها

ندى : عايزة حاجه اصل دى حاجه متخصكيش

جنات: ازاى بقا مش صاحبتى زى ماهى صاحبتكم

ندى: نور عمرها ماحبتك ولا انتى عمرك ماكنتى صاحبتها

جنات بغضب : شادى عايزك

ندى : روح اصل الهانم عايزك

وتتركهم ندى وتخرج من المكتب

شادى : عايزة ايه

جنات: عايزه اقولك حاجه مهمه

شادى : خير

جنات: انا …..انا ….

شادى: انتى ايه

جنات : انا بحبك

يصدم شادى وينظر لها باستغراب

جنات: مالك بتبصلى كده ليه

شادى: مفيش بس انا بحب نور

جنات : بس هى مبتحبكش

شادى : هيجى يوم تحبنى اطلعى منها انتى

ويتركها ويرحل

جنات: انا هوريك يازباله المجتمع ازاى ترفضنى والله اليوم ده ماهيجى طول مانا عايشه ولازم انهى حياة نور الاول واكسر قلبك وبعدها افرجك ازار ترفضنى


ترتدى نور بنطلون جينز وقميص بكم طويل وعليه جاكيت جينز قص وتاخذ شنطه يد وتستدل شعرها وتنزل له تجده يرتدى بدله سودة بقميص اسود لتظهر وسامته وبشرته البيضاء مع اللون الاسود وعيونه الزرقاء وشعره المرفوع للاعلى ولكن هى دائما تنكر اعجابها بوسامته مقابل كرهه له وتقيده لحريتها

نور: انا جهز

مالك : ايه القمر ده

نور ببرود : العفو

تركب معه السيارة وهو يقود بجانبها وهى تنظر من الشباك فهى لم تخرج من القصر منذ شهر كامل وعشر ايام بمعنى اصح40 يوم يصلوا للكافى للغداء ويطلبوا الطعام تنتهى نور من الاكل وتسحب كرسيها ويراها

مالك بخوف : على فين

نور : هغسل ايدى

مالك بشك: ماشى

ولكن يتركها ففى جميع الاحوال هو يعلم اين هى تدخل الحمام وتغلق الباب وتخرج قلم الوان من شنطتها وتكتب رساله على المرايه وتعود له
يدفع الحساب ويخرج وتراهم جنات وتبتسم بشر ……

71149 مشاهدة